Senin, 09 November 2015

Mengapa Anda Perlu Pilih Pengamal Crystal Singing Bowl

Mengapa Anda Perlu Pilih Pengamal Crystal Singing Bowl

Mereka mangkuk nyanyian dengan mengendalikan dipanggil Pengamal Bowls. Mereka dipanggil Pengamal (Pengamal untuk pendek) kerana mereka yang besar bagi pengamal terapi bunyi, mereka yang melakukan penyembuhan yang baik bagi orang lain. Apa yang Bowls Pengamal membolehkan anda lakukan adalah berjalan dengan selesa tanpa rasa takut menjatuhkan. Pemegang benar-benar membuat perbezaan. Mangkuk nyanyian pertama saya adalah pengamal kerana pada masa itu saya mempunyai ruang yang terhad dan tidak boleh menetapkan mangkuk saya di atas lantai untuk bermain. Saya juga melakukan konsert penyembuhan supaya saya dapat dengan mudah berjalan kaki sekitar 30 orang tanpa perlu melakukan tindakan penyeimbangan.

Nyanyian pengamal kristal mangkuk biasanya datang dalam saiz 5 "- 8" walaupun kadang-kadang 9 "boleh didapati 5." Pengamal mangkuk adalah lebih tinggi daripada biasa 5 "bukan pengamal-the Ini dipanggil Tulip mangkuk kerana mereka kelihatan seperti bunga.. Tembok-tembok tinggi mangkuk ini memberikan teguh 7 "bunyi mangkuk tetapi ia masih mempunyai bahawa 5" nada.

Mempunyai pemegang menjadikannya lebih mudah untuk membawa mangkuk dekat dengan orang yang anda bekerja dengan. Saya bukan penyokong kuat meletakkan mangkuk di atas badan seseorang. Pertama, tak mantap yang sedikit (menggambarkan anda $ 600 + menyanyi mangkuk jatuh apabila pelanggan anda mengambil nafas dalam-dalam). Juga, menyentuh badan semasa meditasi mangkuk nyanyian membawa mereka kembali ke badan mereka, jenis yang bertentangan dengan apa yang anda cuba lakukan.

Dengan kristal mangkuk pengamal anda boleh menunjukkan mangkuk terus ke kawasan yang anda mahu untuk menumpukan tenaga untuk atau membuat pergerakan bulatan atau menyapu untuk membersihkan dan bergerak tenaga. Kelemahannya jelas adalah bahawa apabila anda menetapkan mereka, anda tidak boleh bermain mereka. Saya tahu orang yang telah mencipta tempat duduk penonton untuk mangkuk pengamal mereka yang memberi anda pilihan untuk bermain dan mengharmonikan beberapa pengamal mangkuk bersama-sama. Mereka kebanyakannya diperbuat daripada kayu atau PVC jika anda berasa seperti telah putus mencubanya.

Mangkuk pengamal yang paling sering mangkuk nyanyian kristal alkimia tetapi kadang-kadang anda akan mendapati Classic Frosted pengamal mangkuk. Ini boleh menjadi berat sedikit. Yang berkata, nyanyian mangkuk yang terbaik yang pernah saya ada adalah 8 "C / Root Classic Frosted pengamal mangkuk. Mangkuk yang mempunyai bunyi yang hebat yang berlangsung begitu lama saya biasanya terpaksa menghentikannya. Jika saya kedengaran agak nostalgia ia adalah kerana bahawa mangkuk ol 'tidak lagi dengan kami. Pada persembahan di North Hampton, MA beberapa tahun yang lalu, seseorang mahu membelinya. Saya berkata ia bukan untuk dijual. Dua jam kemudian ia jatuh ke atas dan patah. Tidak akan membuat kesilapan itu lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar